ICC- Doodbrenger Saurfang

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

ICC- Doodbrenger Saurfang

Bericht  Frigo op za jul 10, 2010 10:11 am


Health
8,785,000 (10 player Normal)
31,860,000 (25 player Normal)
12,300,000 (10 player Heroic)
43,930,000 (25 player Heroic)


Environment, Positioning, and Pull:

(1)Bij dit gevecht moeten de 2 tanks een taunt rotatie gebruiken om de RUNEBLOOD mechanic onder controle te krijgen.Het gaat een beetje zoals bij thorim in ulduar. Als laatste moeten er adds gekited worden, maar daarover later meer.
(2) Positionering is t belangrijkste van dit gevecht.
(3) De raid gaat in een halve cirkel rond t latfrom staan 12 yards van elkaar vandaan, als we dit onder controle krijgen dat we steeds uit range blijven van elkaar gaat t gevecht een stuk makkelijker. Hij word getankt met t gezicht naar de raid toe en de melee dps moet achter de boss dpsen.
(4) Mages moeten de hele raid de Amplify Magic buff geven aangezien alle damage physical is.



Boss/Add Abilities:

<—Deathbringer Saurfang—>
34.86m HP
Blood Power (BP) & Blood Link
Ok dit zijn de punten die hij opbouwt telkens als hij een spell doet en iemand hit, t gaat best snel en kan tot 100 bloodpower stacken, als hij er 100 heeft cast hij MARK OF THE FALLEN CHAMPION(daarover zo meer) als hij dat gedaan heeft word zijn blood power weer gereset. Voor elke bloodpower groeit ie met 1% en doet ie 1% meer damage.(dus bij 100 doet ie 2x zoveel damage als bij de start.

Blood Nova (2BP gained per target)
? range, Instant Cast. 12yd radius.
Dit cast hij op een random range dps en raakt die voor 10k dmage en iedereen die in de buurt staat, dus spread out. Als we een goeie positionering hebben pakt hij steeds maar 1 target en is t makkelijker te healen. Ook hoe meer mensen hij raakt des te meer punten hij weer opbouwt.

Boiling Blood (1BP gained per tick)
? range, Instant. 24sec duration.
Dit is een HEAVY DOT en duurt 24 sec en doet elke 3 sec 9k damage op 6 raidmembers op 25 man. Healers moeten hier echt doorheen healen.

Rune Blood (1BP gained per landed melee swing)
Instant. 20-30sec duration [Unconfirmed].
Ok hier moeten de tanks t werk doen anders healt de boss zich weer vol, als hij runed blood op een tank heeft gecast healt hij zich voor 5x het aantal damage wat hij op die tank doet. Dus wanneer hij runeblood op tank 1 cast dan taunt tank 2 hem, word er runeblood op tank 2 gecast dan taunt tank 1 hem weer zodat hij nooit damge op de tank doet waar hij runeblood op cast en dus nie gaat healen.

(1)Tank1 Pulls
(2)DBS casts Rune Blood on Tank1
(3)Tank2 Taunts & Tanks for Xsec
(4)DBS casts Rune Blood on Tank2
(5)Tank1 Taunts

Mark of the Fallen Champion (1BP gained per tick)
Instant. Cast at 100BP.
Dit doet hij als hij 100 bloodpower heeft, en hij cast het op een random raidmember hij doet 5k damage op deze persoon elke keer als hij een tak hit het hele gevecht door, en als degene doodgaat waar deze spell op gecast is healt hij zich weer voor 5% ook krijgt hij voor elke tick aan damge wat hij doet weer 1bloodpower terug.

Frenzy
Instant.
Als ie op 25% health zit gaat ie enraged en is t makkelijk dat een rogue zn Anesthetic Poison gebruikt of een hunter zn tranq shot doet

<—Blood Beasts—>
201,000 HP

(1) Elke 30 seconde spawnen er 2/3 bloodbeasts (adds) rechts van de boss en mogen niemand aanraken of hitten, als dat gebeurt krijgt de boss er weer 3 bloodpoints bij.deze moeten we gaan kiten van rechts naar t midden of naar links, blijf wel uit de 12 yards range van elkaar.Deze adds avoiden 75% van alle aoe attacks dus single target dps deze. (deze kunne ook nie getanked worden)
(2)Adds kunnen volledig geCCed worden dus boomkin/mages etc gebruik al je cc spells op ze.
(3) Als er de groep voor is kan er in t midden sloow traps earthbind totems etc neergelegd of gezet worden. Een range dps moet ze meteen aggroe voordat ze naar de melee of tank gaan.


(4) Alle range dps moeten op de adds dpsen om ze zo snel mogelijk down te krijgen, maar blijf wel CCen.

(5) Als dit allemaal goed gaat moeten de adds down zijn voordat ze de range dps raken.

(6)Als de adds te dichtbij komen kan de boomkin ze rooten of typhoonen (knockback), dks/ kunne ze in t ijs zetten vanaf t begin, rogue’s blinden bij t begin zolang er maar gemarked word welke target ze eerst dpsen.
At this point you rinse and repeat until dead.

BELANGRIJKSTE NOTES
(1)Het belangrijkste van dit gevecht is dat de boss zo min mogelijk bloodpoints genereert
(2) Ranged dps blijf 12 yards bij elkaar vandaan.
(3) Blood beasts (adds) mogen neimand raken.
(4) High avoidance tanks is t makkelijkste hier, des te minder de tanks gehit worden des te minder points de boss krijgt.
(5) PRIESTS ARE YOUR FRIENDS! Shield de tanks zoveel mogelijk alles wat de tanks absorben krijgt de boss geen points voor.
(6) Dooie raid members zijn niet welkom, dus wipe als er 2 dooien zijn en begin opnieuw.
(7) Als de boos op 20% zit zulle er een paar met mark of the fallen gemarked zijn dus de healers moeten mekaar backupen om die mensen op te houden, massive heals hebben we hier nodig.iedereen die diood gaat aan die mark of fallen die health de boss weer voor 5%.

Heroic Mode

The primary differences of Heroic mode are Blood Beasts catching Scent of Blood— 5 seconds after spawning, reducing the movement speed of the entire raid by 80% for 10 seconds, and Saurfang healing for 20% HP upon a mark of the fallen champion death. His blood power gain is also much faster compared to normal (Beasts give 5 Blood Power per melee hit. Rune of Blood gives 3 Blood Power per hit). Blood Beasts will also hit hard enough to one shot any non tank.

On a first kill, prepare for at least two marks on 10-man and six marks on 25-man (the number of marks you get will naturally decrease as you get better geared and/or when zone-wide buff increases). Assign one dedicated healer per mark. If healers are struggling towards the end of the fight, they can stop healing one of the tanks because of the mechanics of Rune of Blood— .
Resetting

If it is clear that a Saurfang fight is not going well, it is possible to reset him and avoid a potential wipe by having everyone run back to the gunship. Note that this only works immediately after finishing the gunship battle as your ship will despawn after some time.

Frigo
Admin

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 14-05-10

Profiel bekijken http://dutchforces.simplygaming.org

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum