ICC- Het Episch Schepengevecht

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

ICC- Het Episch Schepengevecht

Bericht  Frigo op za jul 10, 2010 10:07 am


Environment, Positioning, and Pull:

(1)Ok dit gevecht is heel iets anders t gaat erom dat ons schip meer damage aanricht op het schip van de horde dan hun op ons schip. Voordat we beginnen moet iedereen met de gnome praten om een jetpack te krijgen.

(2)We gaan de raid in 3 groepen splitsen 1e groep is een canon groep, 2e is een defending groep die blijft op ons eige schip, 3e groep is een aanvals groep die gaan dmv van de jetpack naar het andere schip.

(3) Raid setup:Alle range dps blijven op ons eige schip, alle high single target/melee dps gaan naar het andere schip, 1 a 2 besturen de canon, ieder schip heeft 1 tank.



Boss/Add/Vehicle Abilities:

<—Cannoneers—>

Gunship Cannon


Cannon Blast [Hotkey 1] Incinerating Blast [Hotkey 2]

De Cannoneers taak is dat ze t andere schip en de axe throwers dpsen, hoe beter die gene dat ding bestuurd hoe makkelijker t is.
Je ziet dat je 2 spells heb 1e is Cannon blast en 2e is Incinerating blast.
Canon blast daar bouw je heat mee op dat is een soort combo point, je ziet dat links van je spells een soort metertje zit die oploop als je een cannon blast schiet als die meter bijna volzit gebruik je je incenerating blast,(zorg ervoor dat de meter niet helemaal volloopt want dan raakt je kanon overheat en kan je m 5 secs nie gebruiken, het beste is dat je een incenerating blast gebruikt op een axe thrower omdat je dan het schip ook damaged.

“Below Zero”
Als t schip op een X aantaal % health komt te zitten loopt er een battle mage naar het midden van t schip en cast below zero, dan bevriest jouw canon en word je eruit gekickt of je moet zelf leaven, Dan springt diegene mits t een dps is naar t andere schip en help mee om die battle mage te killen, als dat gebeurt is ga je weer terug om de canon weer te gebruiken en verder te gaan met de axe throwers en t schip te dpsen.

<—Ship Defenders—>
De ship defenders oftwel de range dps moeten ervoor zorgen dat iedereen op onze schip gekilled word, er spawnt een portal op ons schip waar ze uit komen, de tank pakt ze op en blijft uit range van onze dps omdat deze adds ook WWen, daarom zitten er alleen range dps op ons schip, er zullen Seargents en reavers komen door de portal, de seargents moeten gemarked worden door de tank en als eerste single target gekilled worden (aoe duurt te lang). Als je op ons eige schip zit hoef je nooit naar t andere schip toe.
Zorg er wel voor dat onze captain van t schip met t gevecht mee doet

Avoid Incoming Rocket Strikes
Rocketeers op t andere schip zulle raketten op ons schip schieten, dat zie je dmv van cirkels die op ons schip te zien zullen zijn, lijkt me nie moeilijk om daar uit te lopen.De taak van t aanvals team is om die rocketeers uit te schakelen dus we zien wel hoe dat gaat daarover zometeen meer

Sergeants
539,200HP
Wounding Strike
150yard range, Instant.
Raakt je voor 200% weapon damage en ook reduced het de healing die je krijgt voor 25% en stackt, dus snel killen die zooi

Bladestorm
150yard range, Instant.
Een Whirlwind die 4 targets raakt voor de next 6 secs

Experienced [CONFIRMED][Unconfirmed]
Damage done increased by 30%. Attack and casting speeds increased by 20%.Dit krijgen ze hoe langer ze leven ze gaan in ranken omhoog en worden steeds sterker dus ook moeilijker.
strike) [Update thanks to: Kherberos].

Desperate Resolve
Increases armor by 120% [60%-10man] and attack speed by 60%.
Dit krijgen ze als ze bijna dood zijn, dus de healer moeten oplette.
Reavers
215,700HP
Reavers doen niet veel alleen hard slaan daarom eerst de seargents en dan de reavers.
Experienced [CONFIRMED][Unconfirmed]
Damage done increased by 30%. Attack and casting speeds increased by 20%.

Desperate Resolve
Increases armor by 120% [60%-10man] and attack speed by 60%.
Zelfde als de seargents.

<—Boarding Party—>
De aanvals groep gaat de jetpacks gebruiken om op het andere schip te vechten, De tank houd de boss van dat schip opzich maar die mag niet dood. De taak van deze groep is dat ze de Below zero mage als die spawnt zo snel mogelijk killen en de aantallen van de axe throwers en rocketeers beperkt houden (dus zoveel mogelijk killen)

Axe Throwers
215,700HP
Hurl Axe
50,000yard range(heck of a toss), 2sec cast.
Hurl an axe at the target, inflicting 5700 to 6300 [3800-4200 10man] Physical damage.

Experienced [CONFIRMED][Unconfirmed]
Damage done increased by 30%. Attack and casting speeds increased by 20%.
See Above.

Desperate Resolve
Increases armor by 120% [60%-10man] and attack speed by 60%.
See Above.

Rocketeers
94,700HP
Rocketeers zitten acherop het schip dus we moeten effe kijken hoe we dat gaan oplossen, maar de bedoeling is dat de aanvalsgroep de rocketeers steeds beperkt houden zodat deze niet teveel damage op ons schip gaan doen, als ons schip down gaat is de battle over.

Experienced [CONFIRMED][Unconfirmed]
Damage done increased by 30%. Attack and casting speeds increased by 20%.
See Above.

Desperate Resolve
Increases armor by 120% [60%-10man] and attack speed by 60%.
See Above.

Enemy Captain [Saurfang]
4.9m HP [unconfirmed]
Deze moet getankt worden maar mag nie gekilled worden, dan raakt hij enrage en killed iedereen.en is de battle over.

Battle Fury
Melee, Instant, 20sec duration.
Increases all damage done by 7% [5%-10man]. Dit is een debuff die stackt, de boss doet steeds 7% meer damage, op een gegeven moment moet de healer van de tank aangeven dat het bijna nie meer mogelijk is om te healen, dan gaat de aanvals groep voor 20 secs terug naar hun eigen schip totdat de debuff weg is.

Cleave
Melee, Instant, 6sec cooldown.
Inflicts 120% of normal melee damage Dus zoals gewoonlijk sta nooit voor de boss

Battle-Mage
808,900HP
Op een bepaald moment komt de mage naar t midden en die gaat channelen dps moet die zo snel mogelijk killen, hij bevriest de canons, en degene die daar inzat komt over naar t aanvals team om hem te killen, als dat gebeurt is gaat die gene weer naar de canon om verder te dpsen, alles moet geignored worden dus de mage heeft PRIO #1

BELANGRIJKSTE NOTES
(1) Iederreen moet op t schip zitten als we t event starten
(2) Iedereen moet een jetpack hebben
(3) Sta niet in de cirkels cleaves of bladestorms
(4) Hou de aantal rocketeers laag op t aanvals schip anders is ons schip zo down
(5) Als de tank de boss aan t tanken is en die krijgt teveel damage vallen we terug naar ons eigen schip.
(6) Overheat je canon niet 99% mag maar bij 100% blaas je m op en kan je m 5 secs niet gebruiken, hoe beter diegene dat doet des te makkelijker is t
(7) DPS de “Below-Zero” mage quick zodat de canoneers weer aan t werk kunne.
(Cool Cannoneers “kill” the “boss.” There is no other way to defeat the encounter.
(9) Fire Resist Aura werkty goed op t defending schip.

Heroic Mode

* Rockets have a 7 Yard knockback
* Mage has more HP
* Enemy Gunship has more HP

Frigo
Admin

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 14-05-10

Profiel bekijken http://dutchforces.simplygaming.org

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum