Het Wetboek van de Nederlandse én Belgische Eenheden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Het Wetboek van de Nederlandse én Belgische Eenheden

Bericht  Frigo op zo jul 04, 2010 12:51 pm

Raidregels
De Voorbereiding

Artikel 1: GEAR - Je bent verplicht om volledig enchanted en gemmed gear te bezitten zover je zelf kan. Heb je hulp nodig voor enchants, ga naar Infescassie of andere. Er zijn voldoende Jc's en enchanters in de guild.

Artikel 2: CONSUMABLES - Je moet altijd naar raids gaan met genoeg Pots, Elixirs, Flasks, Food buffs, Class reagents. Iedereen gelijk voor de wet. Als je 100G moet betalen, zal de rest dit ook moeten betalen.

Artikel 3: PUNCTUALITY - Als je mee gaat, moet je 15 min voor tijd klaarstaan en even wachten op een invite.

Artikel 3.1: PUNCTUALITY -Als de raid vol is, zal er een waarschuwing(raidcheck) gegeven worden. als je niet antwoordt, lig je eruit.

Artikel 4: DISCONNECTS - Accepteer geen raids als je connectie problemen hebt. Zeg dit tegen de RL dan kan hij rekening houden ermee.

Artikel 5: ATTENDANCE - Accepteer geen invites als je weet dat je niet kan blijven. wij maken uitzonderingen( in dit geval Infescassie)
Als je de raid zomaar zonder reden verlaat, krijg je een waarschuwing. Dit kan je checken door in je note te gaan. Verzamel 3 kruisjes in je note en je ligt eruit.

Artikel 5.1: ATTENDANCE - Raids kunnen wat langer duren dan gepland. Panikeer niet of als je ergens naartoe moet, vraag dit aan de RL. Er zal wel iemand willen meegaan Smile

Artikel 6: ADD ONS - Je zal over de nodige add ons moeten beschikken,liefst ook de class gerichte addons als dit mogelijk is. dit zal de raid vergemakkelijken.

REQUIRED ADD ONS = DBM, Grid(niet zo verplicht, maar wel handig) en je eigen class addons

IN DE RAID ZELF

Artikel 7: TEAMSPEAK - Bij elke raid moet je op TS zitten, het kan me niet schelen of het een Deadmines fu nraid is, maar je moet dit hebben. Luisteren is voor ons al voldoende.
en probeer wat plezier te maken Very Happy

Artikel 8 AFK - Iedereen moet wel eens AFK gaan. We weten uit ervaring dat raiden met een natte broek niet goed werkt. Maar vraag eerst toestemming aan de RL. Als je zonder toestemming AFK gaat, lig je buiten. weet dat je 9 of 24 mensen op je laat wachten. als DPS verstaan we dit nog, maar als healer of tank is dit uitgesloten.

Artikel 8.1: AFK - Er zullen getimede pauzes gebeuren in de raid voor 5 of 10 minuten. Bijvoorbeeld na de eerste quarter van ICC. als je afk gaat buiten deze pauzes, dan zal je een waarschuwing krijgen.

Artikel 9: BUFFS - Als je buffs hebt, wacht er dan niet mee totdat ze het vragen. Als ze doodgaan, buff ze meteen en laat ze niet wachten. Het kan gebeuren dat De RL vraagt voor een Re-buff, maar het is jouw verantwoordelijkheid om jouw buffs uit te delen. Gebruik addons voor te helpen

Artikel 13: LOOT - Everybody know how this works. Roll mense.

Artikel 13.1: LOOT - De main speccers krijgen voorrang, als er geen ms is, dan geven we de OS de kans.

Artikel 13.2: LOOT - als je leather draagt, dan krijg je voorrang op een leather drops dan iemand die mail draagt. Geldt ook voor de rest. als het gear echt is voor je spec is, zal de RL dat meteen geven.

Artikel 14 METER SPAM - We verwachten dat je Recount heb staan. Reset Recount niet.

Veel dank Aan Matriarch om te helpen hiermee

Frigo
Admin

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 14-05-10

Profiel bekijken http://dutchforces.simplygaming.org

Terug naar boven Go down

Re: Het Wetboek van de Nederlandse én Belgische Eenheden

Bericht  Timmetje op zo jul 04, 2010 9:34 pm

Ik juich dit van harte toe, een beetje organisatie kan nooit kwaad. Mijns inziens kan er echter nog iets toegevoegd worden; een of meerdere vaststaande raiddagen! Mij lijkt het meest voor de hand liggend om deze van maandag t/m donderdag te laten plaats vinden, maar als mensen weten dat ze een of twee dagen in de week kunnen raiden met een raid volledig bestaande uit guildies zal dit volgens mij zeer motiverend werken. Bovendien komt dit de kwaliteit van raids alleen maar ten goede.

Timmetje

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 18-06-10

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Matriarch op ma jul 05, 2010 8:00 pm

Kijk, hier hou ik nu van.
Je levert iets aan en het wordt gelijk uitgewerkt.
Grote klasse.

En... met duidelijke regels gaan we het nog ver schoppen.

Bedankt voor de vertaling. I love you

Matriarch

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 23-05-10
Leeftijd : 52

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Frigo op di jul 06, 2010 2:54 am

Zal nog iets moeten uitwerken.
ICC: Woensdag, donderdag, vrijdag
RC en ToTC: Zaterdag en Zondag
Naxx, ulduar, Eoe, OS,OL: Maandag en dinsdag( kunnen wekelijks eens afgewisseld worden hé Wink )

Frigo
Admin

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 14-05-10

Profiel bekijken http://dutchforces.simplygaming.org

Terug naar boven Go down

Bericht  Timmetje op di jul 06, 2010 11:00 am

Tja wat mij betreft worden alleen voortangsraids ingepland (ICC, RS, misschien ToC25 als we 25 man bij elkaar krijgen). Persoonlijk zit ik niet zo te wachten op Naxx en Ulduar e.d. Maar als daar animo voor is, zeker doen natuurlijk.

Timmetje

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 18-06-10

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Matriarch op za jul 10, 2010 1:18 am

Gooi de kalender maar vol.
Ik bewaar de saves voor de guild.
Kan niet wachten.

Matriarch

Aantal berichten : 36